fredag 25 februari 2011

helgen spenderas på statoil

Ikväll ska jag tjäna lite pengar, dvs jobba på statoil! Bytte min mån och tis natt mot fre och lör natt, fantastiskt byte enligt mig, så slapp jag jobba dygnet runt, och perfekt för min kollega som vill festa på helgerna! Det kan inte annat än vara win win situation! För alla är vi olika!

Måste berätta om min knasiga Fresks besök i måndags. Hade jobbat söndag natt, och på morgonen när jag kom hem skulle vi handla lite spånskivor, och åkte in. Jag sov i bilen, hundarna var med så jag hade neo, max och volga lös i bilen, och de andra i buren i skuffen. Thomas vänder sig om till mig i baksätet, tar sina handskar som ligger där, och säger något. Jag som sover hör kliv ut nu, jag ska bara ta mina handskar, så jag vacklar ut, och följer med honom för att vara bärhjälp och sen gå in och betala.
Bilen är igång, och när vi två min senare kommer tillbaka o ska hoppa in o köra den närmare, e den även låst.. mina fina hundar har råkat låsa den inifrån. O min nykel är i väskan i bilen, den andra är ju givetvjs i, eftersom motorn går. Thomas,var inte så nöjd, för han hade sagt att jag skulle sitta kvar, han skulle bara ta handskarna... var bara att ringa assistanskåren och se glad ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar