torsdag 28 april 2011

Jag och min bil

Kärleken för min bil var kanske inte kärlek vid första ögonkastet, men jag kan berätta för er att nu är det äkta kärlek!

Förutom att den tar mig från A till B utan stopp och krångel -och sånt faller jag för kan jag lova, så är det de små gesterna den ger mig dagligen.
Tex imorse när jag frusen och trött steg in i bilen före sex på morgonen, då skjuter min gentleman till bil fram sätet själv, innan jag hoppar in, höjer upp sätet och rättar till backspeglarna. För min komfort, krångelfritt från A till B. Min fina, älskade Volvo vet precis vad jag behöver på morgonen för att jag ska få en fin dag!

Kanske ska unna min nytvättade bil något utöver tvättning och fina sommarfälgar, typ extra god spolarvätska eller något, för att bjuda igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar