torsdag 27 december 2012

Välkommen Towa 19/12 2012

Den 19 dec kl 16,20 föddes vår underbara Towa. 4130 gr och 51 cm lång och med 35 cm runt huvudet är jag glad för igångsättningen 8 dagar innan beräknad nedkomst... ;-)

Alla förlossningar är unika och den här blev inte riktigt som jag tänkt förutom att det slutade väl - med ett mirakel på mitt bröst! <3

Towa har redan hunnit bli en vecka gammal - helt sjukt vad tiden går fort! Och det känns redan som att jag alltid haft henne hos mig vilket är ännu konstigare...
Storasyster Tilde är nog världens bästa storasyster. Hade förväntat mig att omställningen skulle bli jobbigare för henne men allt har gått utan problem.

Imorgon ska vi tillbaka till BB en sväng till, för att väga igen.

Men - allt är helt perfekt. Kan bara ligga i timmar o studera den perfekta lilla nya människan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar