måndag 22 mars 2010

Shoppat

ibland har man motivation att göra saker, ibland inte! igår hittade jag lite motivation,så jag var på kupolen och handlade lite på hemtex, det var så mycket som jag behövde! :D

jättefina grön, och vitrutiga gardiner som kommer passa perfekt!
2 st dukar till köksbordet. man måste ju variera sig! ;)
blommiga sängkläder (japp, det är sant! hihi) med stora vita eller gröna lakan.
vita siden-tulpaner, typ 30 st.

så... man brukar ju ofta se en röd tråd i det jag handlar, för något år sedan var allt (till å med mobilen) vit och turkos. nu är allt vitt och sommargrönt. för sommargrönt ska det vara. ;P
bilder kommer när jag kommer hem, och det är på plats!

vill kunna renovera- nu! thomas pappa hade pratat med en byggnadstekniker som kunde komma bort till oss till veckan och se hur man kunde bygga ut huset. för som vi brukar säga: vi trivs jättebra precis där vi bor, men huset ÄR lite för litet..." och istället för hitta ett nytt hus, som kanske har de rum vi vill ha, men kanske inte allt runtomkring, så kan vi åtminstone titta på hur det kunde ha sett ut, om vårt hus var större! :)

jag och mina fina flickor är på besök och mormor och morfar i borlänge, stannar tills imorgon. tilde, neffi, volga, greta och jag. jättemysigt att hälsa på lite, och dalarna, inget, inget inget är vackrare än dalarna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar