söndag 1 augusti 2010

Frågor :)

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Ibland!
2. Har du sett din bästa vän gråta? Jaa :(
3. Vad åt du senast? kyckling med chlilisås och bakpotatis
4. Har du fått någon komplimang idag? 8 tiden imorse kom en fortfarande full yranbesökare och sa "fan va snygg du e, fan va snygg!!!" fast han såg nog lite suddigt som det verkade! ;)
5. Har du varit med i en rättegång? Nej
6. Är du polare med grannarna? En :)
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Hmm .. Imorse, vid 8,30 när jag åkte hem från jobbet!
9. Har du haft en stalker? Ja, faktiskt!
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Näe . Kommer inte på ngn nu iaf !
11. Hur bra är din syn? Bra med linser- utan blind.
12. Var är dina syskon just nu? Ensam och bortskämd! ;)
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Som jag minns... just nu minns jag ingen...
14. Vem ringde dig senast? JennyM
15. Vilken tid gick du upp imorse? 16,05
16. Vad ska du göra i helgen? Utställning i Svensta/Åsarna! Få besök av Denise och vovvs.
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Men ååh. jag jobbar 10 timmar idag".
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? ?? Brukar inte springa o tafsa på kändisar ja elle :P
19. Vad finns i din bakficka? Inget
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Jag tillagade troligtvis french till 20 m köande folk
21. Vad är det första du gör på morgonen? pussar på min fina dotter
22. Vad ska du göra efter det här? duscha tilde, sedan träffa sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar