söndag 1 augusti 2010

Hälften gjort!:)

Nu har jag gjort 2 av mina 4 nätter, det har gått relativt lätt! har varit helt slut när jag kommit hem, tänk om man fick betalt i antal korvar man tillagade, då hade vi blivit rika inatt! ;) Det är så härligt när folk man lärt känna genom att de handlar hos oss kommer in, bara för att säga hej! Man blir så glad, det livar upp hela natten!

Ikväll ska jag ut och träffa en kär gammal vän, från vi var små och bodde i Torvalla, var i stallet tillsammans och umgicks mycket. De sista åren har vi mest facebook/sms kontakt, eftersom hon bor i Skåne, och det inte är så lätt att hälsa på varandra, som det var när vi var små! Men det finns människor, som även om man inte pratar, eller träffas varje vecka, endå känns så naturligt och "som vanligt" när man väl träffas, som att man aldrig varit ifrån varandra, och det känns inte som att det var X antal månader sedan man sågs sist. det är vänskap för mig, man vet var man har varandra, och är trygga i att vänskapen består!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar