söndag 30 maj 2010

Jag vill, vågar?

Har läst flera motiverande artiklar tidigare idag, om att starta eget, om kvinnor som lyckats! Har ventilerat mina ideer med flera både nära och lite mer ytliga människor, och alla har varit positiva, och tror att jag kommer lyckas! Att det verkligen är jag! Och det vill man ju vara, sann mot sog själv och göra något jag utmanas av! Jag är ju en som lätt ledsnar, när jag inte gör det jag tycker är roligt, och visst fortsätter jag göra mitt bästa, men det är inte så givande längre. Har ju jobbat med service i typ hela mitt liv, jobbade ju i cafeet på fotbollsmatcherna, på furan, och krängde bingolotto, och böcker och nallar på loppisar (och räknade intäckter) när mina vänner spelade fotboll och lekte kurragömma, så det känns konstigt och lite främmande av tanken att jobba med ngt annat -tror jag är ämnad till att bli emtreprenör! Ser alltid en affärside i allt.. O:-) vad tror ni, som känner mig?

2 kommentarer: