onsdag 12 maj 2010

Trygghet

Sedan Tilde kom till världen har jag börjat se världen på ett annat sätt, från egojenny till att uppskatta trygghet för oss som familj. Trygghet att hon kommer ha stabilt, mat på bordet, allt vi behöver och ledigt när hon är ledig. Sånt man själv hade. jag har trott att jag verkligen har allt det, att jag kommer ha mitt jobb sålänge jag själv väljer, tex. Idag har jag dock fått höra något om framtiden på jobbet, och plösligt skakas hela min bas, min trygghet som jag verkligen trott jag haft. Givetvis gör jag en hönsgård av en fjäder, men när osäkerhet blandas in så är jag duktig på att göra det... den som lever får se..

2 kommentarer:

  1. Hmm, vad är det nu som hänt? Ring om du vill prata av dig lite vännen! Kramis

    SvaraRadera
  2. åh vännen, vi får se vad som händer... än är inget klart. får veta om några veckor! tack att du finns!

    SvaraRadera