onsdag 19 maj 2010

Tränat med Vickan

Idag har träning på fristilen tillsammans med vickan varit på tapeten. pensionärsträningspasset Easyline var passet vi skulle gå, 25 min. 25 min är nästan ingenting, ett pass som är bra för pensionärer, vad hade vi att vänta? Jo, stenhårda, svettiga, tunga 25 min! vill inte bli pensionär riktigt än, det kommer jag inte orka! ;P men kul var det. skönt att ta ut sig helt!

Sedan åkte jag på klubben med Greta, thomas och tilde, för ett agilitypass. lyckades krascha på gräsmattan, ajajajaj säger jag nu efteråt. ont i rygg, armbåge..och lite allmänt mörbultat. men kul var det i alla fall, det är kul när man har en duktig hund! :D

så nu ska jag slappa medan tilde sover, sedan blir det sista gången på valpkursen, tror jag tar med max idag, så han får komma ut lite mer, och träffa valparna en sista gång! sedan ska jag packa, för imorgon ska jag till Sundsvall med jobbet! men ingen övernattning blev det, vi åker efter middagen istället för att stanna över. rätt skönt, då kan man hitta på något skoj på fredag före jobbet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar