torsdag 27 maj 2010

Skriva några rader...

...innan jag hoppas i kojs! har städat lite nu sedan alla lagt sig, mycket trevligare att kliva upp då det ser ok ut! Har varit så lat och trött i flera dagar, och bara skjutit upp denna städning, så nu behövs det verkligen!

har plockat undan allt på altan, så det är fint och rent därute! skulle behöva putsa alla fönster, men det blir väl nästa vecka kanske, imorgon börjar ju allvaret med kurs och jobb igen! ingen rast och ingen ro längre...

Idag var jag och kikade på en lokal i Krokom, håller på att fundera om man ska ta och öppna en iiten hundbutik där, med foder och tillbehör. inget jättestort, men liten och fint, med fina halsband, koppel, funktionella selar och träningstillbehör och leksaker. Det skulle vara roligt tycker jag, ska knåpa ihop en budget och affärsplan, och trava in på almi kanske.... hyran var helt ok, och jättetrevligt kontakt med krokomsbostäder fick jag i alla fall!

så nu vet ni vad som föregår i mitt huvud. saker och ting är INTE på plats,men det blir nog bra, vill inte sitta och tänka när jag blir gammal att jag inte försökte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar