fredag 18 december 2009

Dags att börja jobba igen

Känns som jag varit ledig i all evighet, ååå vilka härliga, mysiga, sociala 6 dagar jag haft! Nu är det dock dags att återvända till vardagen, och jobbet! men det ska nog gå bra det också, det är ju helg, och på helgerna jobbar man med någon kul kollega- tänk att vi på natten får ha de absolut bästa kollegorna! ;) Alltid kul att komma på jobbet och veta att de kommer! :)

Ikväll ska jag på Fristilen och gå på Easy Line, för första gången, så jag vet inte riktigt vad jag ska vänta mig! man står i ring och styrketränar alt. konditionstränar, passet är på 25 min så det är väldigt kort! men tror man hinner bli trött på den tiden, om man tar ut sig.

igår träffade jag Vickan och det var trevligt- som alltid! vi har setts lite lite på slutet som det känns som! mer sånt! fast sen jag började jobba tror jag att det blivit lite av all sociala tillställningar, jobba, kursa, sova vara med familjen, sen hinner man inte så mycket mer! Men man lever på hoppet, DET KOMMER BLI BÄTTRE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar