söndag 27 december 2009

Hemma igen

Nu efter en hektisk- men fortfarande lugn och mysig jul är vi hemma igen. Lite mycket kan jag lova, med 6 vovvar, 3 valpar, 1 tilde, thomas och jag i mina föräldrars lägenhet i borlänge! känner sig som en cirkus när man är ute å går! ;) fast det gick väldigt bra.

På väg ner ringde en kennelkollega/vän och deras tik har börjat löpa, och ska låna Alberto för parning, så på juldagen kom de å hämtade honom, oj va konstigt det känns nu utan min kära farbror A! Men ja g är inte orolig alls, han kommer ha det så bra tills han kommer hem från semestern! kommer inte sakna mig alls, bara jag honom! ;)

Har jobbat första natten, den var lugn och trivsam, och trevligt sällskap av två kollegor den här natten, då det är extrainsatt personal för att klara folkrusningen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar