tisdag 29 december 2009

Vatten ÖVERALLT

Trist! Idag när jag kom och kikade till min lokal på stan var HELA träningsplan täckt i vatten, så mattorna var genomblöta. Fick skura och hänga mattorna på tork. Skit också! Det är det stora elementet som läcker, måste ringa mr thorén himself så det blir fixat. Jag är mycket glad över att ha flera golvbrunnar nu!

Vi har ätit på lilla siam jättegott som vanligt, dock måste jag säga att det är lite trist att det är så stressigt, hann inte ens lyfta tilde ur stolen förrän personalen motar bort oss, så nya gäster får plats. Visst, det var mycket folk men för mig är det stort minus att man inte ens är så mycket värd att man hinner se om man glömt något innan de vill att man ska försvinna.. Men mätt i magen gott var det!
Shoppade en Peak tröja, som en munkjacka, som är svart, jättefin:) hittade också att par grymt snygga jeans, ska köpa dem till veckan tänkte jag! Men ingen rea för mig- som vanligt,.

Har inte sovit något än, men snart så:) rätt skönt att ta vara på dagen, så man inte missar så mycket! 1 natt kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar