onsdag 14 april 2010

guu va jag är effektiv idag!

idag vaknade jag, ingen huvudvärk, snälla hundar, gosigt barn och snäll sambo som ringer och väcker oss, så vi hinner till dagis i tid- dvs till frukosten, då är det så mycket lättare att lämna tilde! hon går ungefär 15 timmar i veckan nu, funkar kanonbra! hon gick lite för lite förut, visst funkar det, men det ska ju funka psykiskt för mamma oxå! så man kan väl säga att det funkar bra för mig nu! :)

har varit effektiv och städat toaletten redan, före min frukost, och så ska jag vika kläder och kanske köra ett varv med dammsugaren uppe och nere, men det får vi se om jag hinner. sedan ska hundarna aktiveras, cykla med izor och max och gå med de andra. träna lite trix med greta. men, det blir efter frukost! :) bäst att sätta igång då! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar