tisdag 6 april 2010

trött men glad!

Tror mycket av att jag mått lite sämre på slutet har med min stress inför framtiden att göra! vad ska jag jobba med? vart ska jag bo, hur vill jag bo?
Men har tänkt mycket på hur min vän M uttryckte det: Men det måste väl vara lite trist att VETA vid 26 års ålder vad man ska göra resten av livet?!

Och DET har jag tagit till mig, mycket. Behöver ju faktiskt inte veta 100% vad jag ska göra resten av livet, behöver inte nå mina mål under nästa år, utan sitta tillbaka och njuta av tiden! Njuta av tiden med Tilde, njuta av tiden med hundarna, njuta av tiden av vår-sommar, ja, helt enkelt njuta av livet!!!

Så, jag ska försöka slappna av lite mer, söka till utbildningen jag vill gå till hösten, hoppas på att komma in, och plugga och bli vis under de kommande åren, och SEN kanske bestämma (vad jag vill göra något år i alla fall!!! ;P )

tack M för din spontana, men väldigt visa kommentar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar