torsdag 15 april 2010

lång dag..

i natt sov jag som en riktig kratta, funderar förmycket över atlas, tilde vaknade när thomas skulle upp före 5 i morse, så då var det bara att kliva upp och göra iordning frukost! powernapade 20 min, kändes som jag sovit en hel natt! drömde och marcus och veronicas cab, om att jag var stressad på små ica-affärer (!!??) och att vi skulle köra bil långt.. huvva vilken dröm! men jag klev i alla fall upp, kände mig rätt så utvilad och gick ner med tilde och hundarna, gick ut medan veronica hade telefonmöte med jobbet.

sedan har jag tagit hem lilla atlas som inte kunde vara kvar hemma, då matte inte längre hade tid för sin snuttis. han är i alla fall en kanonhund, älskar allt och alla, och kommer bra överens med de andra hundarna. riktigt fin är han oxå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar