onsdag 7 april 2010

Medarbetarmöte

Idag skulle jag å Maria ut på isen med hundarna och promenera hela dagen lång (nästan!) men det bidde ingen is, ingen picknick å ingen maria eller alberto!
Min chef ringde och frågade om jag kunde tänka mig att komma på möte idag istället för imorgon, och visst går det bra, då blir jag ju helledig imorgon istället, och thomas slipper vara ledig från jobbet då.
Men imorgon kanske det blir isen då! :)

Mötet gick över förväntan, hade ju trott att han hade något negativt att säga om något, men det gick så himla bra, fick bara ros! Att jag nästan varit manisk med dessa tävlingar gillade han skarpt, ska fortsätta med sånt!
Så än får jag fortsätta på samma vis som tidigare, haha! Sälj, kundbemötande och kvalité- det var mina starkaste sidor! ;) (se det ni som behöver extrapersonal hihi)

Så efter detta möte, som var ett riktigt boost för mitt självförtroende - Jag är fan bra ibland! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar