lördag 17 april 2010

Synd om mig nu!

Åh nu måste jag snart göra mig klar för jobbet. 4 nätter väntar mig, och idag har jag mått sämre och sämre hela dagen, fryser, far feber, hostar och kraxar. Känns inte så roligt nu när jag ska börja jobba! Har försökt sova idag, men det har inte gått så bra, så ingen sömn har det blivit, men en lång nattsömn igår, i alla fall! klev dock upp kl 5 i morse, så en lång vaken dag blir det när jag slutar imorgon 08,15!

Ikväll kom Veronica och Marcus och hämtade Atlas, som kommer kallas Sladden hos sin nya skånska familj! De har redan handlat bädd och sånt till honom, så han ska känna sig välkommen hem när han anländer. Är inte så orolig, Sladden är en mycket trevlig liten kille, som vänjer sig fort vid nya miljöer, och tar dagen som den kommer! :)
Dock känns det lite tomt här hos oss igen. Men vi önskar hans nya familj all lycka och välgång! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar