måndag 19 april 2010

hrm

idag är en sån jobbig dag, när jag bara känner att jag borde göra något annat, ha ett jobb där jag känner mig lugn och trygg precis som jag är! ingen stress att man bara ska PRESTERA PRESTERA PRESTERA eller HÅLL DIG FRISK FRISK FRISK...
jag gör så gott jag kan, är nästan alltid frisk, men varför ska man bara ha en klump i magen när man börjar känna sig sjuk? för kan lova, känner mig inte friskare på grund av det! snarare tvärtom.

Började kolla skolor,hoppsan hej, då har anmälan gått ut för höstterminen. jag som på min höjd har vårkänslor! gud va fort det går... så känner jag, äh, restplatser finns det, jag hoppar på någon sån bara! det blir nog bra! men samtidigt, varför gå något bara för att, och inte för att jag brinner för det? jag funkar ju bäst när jag tror på att det blir bra tillslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar