onsdag 10 februari 2010

massa knäppa idéer som poppar upp i huvudet!

Åh nu har jag kommit in i en jobbig period! ja, jobbig, kreativ, idésprutande... har massa saker jag vill göra, känns som allt är möjligt, inget som inte går att lösa!
Det man kan kanske tycka är bra, men jag tycker inte det! vill bara vara nöjd med vad jag har, och tycka det är kul att gå till samma jobb, samma affär och samma sak varje dag! men, det är väl bara att inse, sån är inte jag, jag vill testa mina gränser och utmanas nu!

4 kommentarer:

  1. Åh Jenny, Andreas sa till mig att gå in och läsa ditt inlägg när vi pratade på telefon i helgen och jag beklagade mig över min entusiastiska sida som bara ska göra mer och mer och mer och nya saker och nya projekt hela hela tiden. Jag blir också så trött på mig själv, tänk va skönt att bara kunna vara som svensson och bara gå till samma jobb varje dag, samma liv varje vardag och helg och bara vara NÖJD, jag önskar verkligen att jag var sådan! Alla säger att det är en gåva att ha så mycket idéer och fantasi men jag börjar på allvar tycka att det att det är mer en förbannelse... Jag ringer dig så får vi pratas vid. Miss you hunny! Kramis

    SvaraRadera
  2. hahaha va roligt! vi är så lika, du och jag! <3
    hatar också denna sida av mig själv, skulle bli en harmonisk och lycklig människa om jag kunde trivas bara som allt är!

    SvaraRadera