lördag 27 februari 2010

Mitt 2009

Nu när vi kommit en bit in i 2010 tycker jag 2009 känns så avlägset! till å med svårt att skriva. 20109. 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började ha kurser under 2009! Ha teori-lektioner framför en massa folk!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Blidde nog inga nyårslöften...

3. Blev några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, flera.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, ingen närstående tack och lov. knack knack, ta i trä!

5. Vilka länder besökte du?
Norge :) Annars har vi hållt oss hemma!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer resor, mer utställningar. Det har jag saknat, och det kommer jag se till att det blir mer under 2010!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
24 Oktober, Tildes födelsedag!

8. Vad var din största framgång 2009?
Företaget- går kanon, starten var ju våren 2009. Sen fick kenneln sitt första cert, det är absolut en framgång!
Familjeliv- ser alla tilde och mina framsteg som framgångar. otroligt mycket har hänt under året, hon lär sig tex gå..

9. Största misstaget?
Misstag... Inget jag har lagt direkt på minnet, men säkert lärt mig massor i.a.f! ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Frisk och Hel! Förutom en släng av vinterkräkan som hände när jag skulle åka till storstan och hälsa på sara...

11. Bästa köpet?
Min dator, ursch, vad vore mitt liv utan datorn?!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Tilde...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min fina familj har gjort mig riktigt glad, under hela året! allt har gått lätt, trots att saker kan vara jobbiga blir det lätt när man har en fantastisk familj som man vet att man alltid kan lita på, alltid ha där, alltid ha roligt tillsammans med...

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

15 Vad önskar du att du gjort mer?
har gjort så mycket jag har kunnat/orkat, dock vet jag oxå att det finns mindre tid för sånt som jag skulle vilja göra mer, umgås med vänner tex. hälsa på vänner som bor långt bort oxå.

16. Bästa boken du läste i år?
detta år har jag inte hunnit läsa så speciellt mycket, lyssnat på lite ljudböcker under mina promenader dock. bästa är håkan nesser, berättelsen om herr roos. japp, jag var oxå kritisk till titeln, men såå bra!

17. Något du önskade dig men inte fick i födelsedagspresent?
Nee...

18. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var faktiskt ensam hemma med tilde och hundarna, vi gjorde inget speciellt, men hade det mycket, mycket bra!

19. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar! :) Man blir inte rik av att vara mammaledig.

20. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ledigt! :) Mammaledig under nästan hela året, så det kan vara vad som helst, mycket sköna toppar som man lätt kan amma fast man har på sig! :)

21. Vad fick dig att må bra?
Mår bra av min familj, mitt hem och mina vänner, och att folk uppskattat mina kurser!

22. Vem saknade du?
Veronica saknar jag otroligt mycket "häruppe"! Det är sjukt långt till skåne...

23. De bästa nya människorna du träffade?
åååh träffat så många underbara människor! En person jag tänker på spontant är Jenny, som jag träffat redan 2008 men träffat ännu mer och lärt känna under 2009 faktiskt genom kurserna jag håller, en underbar vän som man får energi och glädje av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar