måndag 8 februari 2010

Multimedia message

måste vissa helatiden motarbeta en, tragiskt att vissa aldrig kan se något positivt istället! städat staoilgolvet ordentligt i natt, vi snackar alltså på knäna och ruggat upp smutsen med rotborste, så kommer dessa hjälpsamma, gnälliga människorna in för att dricka sitt j-a nattkaffe och jag får, sittande på huk och på kanonhumör lite blandade utlåtande. Man tycker fan synd om dig. Gör inte det, svarar jag, jag vill bara städa ordentligt nu när jag har lite tid över. Ja, men tänk om någon halkar! Då blir det ju ditt fel! Jag blir llte stött klockan är halv fyra söndag natt, inte direkt stormning.. i vattnet? Ja, de tycker att det är en stor risk. de ska betala, jag ställer upp moppen rakt över detta högriskområde och får genast höra att jaha, nu ska man istället behöva klättra hinderbana. Tack för era kommentarer, här har ni ert extra billiga nattkaffe.. näata gång får ni gärna säga istället något i stil med- oj va fint det blir! Eller som en annan kund-va din chef skulle va stolt nu:-)

3 kommentarer:

  1. dessutom är det samma människor som inte tyckte jag ska jobba när jag var gravid (må jag ju oxå förstå att det inte går att jobba då!) och som tyckte jag började jobba på tok för tidigt, flickan är ju så liten... tur att man har folk som vet hur man ska göra! ;)

    SvaraRadera
  2. Säg åt dem att inte vara så jävla bittra! ;) Kanske var längesen de fick sig nåt! ;D Hehe..

    SvaraRadera