torsdag 25 februari 2010

Vilken härlig dag jag haft!

Idag har det varit så fantastiskt trevligt allting!
Började som världens tröttis, thomas och tilde väckte mig kvart i åtta, dags att kliva upp å bege sig till dagis, sen skulle vi byta olja på bilen, och handla lite på Ica Maxi. Gick väl sådär, jag och thomas är INTE några bilmekaniker, jag skrattade mest åt personen intill som hade sån heltäckande dräkt på sig, haha, såg ut som han skulle in i smittsamt karaktän-område haha! Ingen olja blev bytt, men vi bytte en lampa fram som var trasig. förra gången vi bytte olja gick allt finfint, den här gången gick det inte att skruva på skruven till oljan, eftersom den numera var rund istället för kantig, hrm... sliten kanske!?

fick finbesök av Maria, hon blev påhoppad av 5 glada hundar, som absolut skulle sitta i knät på henne, helst samtidigt...

på vardagslydnaden gick det även det finfint, min favorit kelpie var där idag, och han är ju för rolig! så när jag har tid så.... ;)

imorgon åker thomas till stugan, så jag och tilde ska rå om varandra heeela helgen, och mysa, busa och bara ha det bra!<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar