onsdag 27 januari 2010

gjort stan

idag har jag och thomas gjort stan, han har köpt nya jeans och ett par nya härliga, stickade tröjor på zerosix och jag har handlat två par nya skor på scorett! härlig att känna "ska jag välja par nr 1 eller par nr 2? äh, jag tar båda." hatar verkligen att behöva välja. varför måste man det?! äh, alla, strunt i att välja- ta båda eller alla tre om det är så!
tycker att scorett är en riktigt bra affär, har aldrig riktigt fastnat för skopunkten, de har iof billiga skor, men inte speciellt sköna, ska man pina de stackars fötterna bara för att det ska vara billigt? givetvis tycker jag inte det, sköna OCH snygga skor, det röstar jag för! :D sen att det kostar någon hundralapp mer, det tycker jag absolut att det är värt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar