söndag 3 januari 2010

Söndag Shoppardag

Inatt ska jag börja jobba igen, så ska passa på idag att åka in till stan, och handla kanske lite kläder?! det är iallafall öppet på domus, så cubus, MQ, Vila mfl finns att shoppa på i alla fall! Hittade ett par så snygga jeans sist jag var på stan, så det kanske finns hopp! ;) vill gärna köpa en tunika, leggins och kanske ett par skor idag? scorett är ju öppet, där kanske finns något passande till fredagen! jag hade världens rabatt-check där, men tror du att jag har den kvar.. nee! slängde den med alla räkningar och annat trist. typiskt mej, men trodde inte jag skulle hinna köpa upp den innan den gick ut om en månad.

tänkte ta en promenad i kylan innan dess, tilde tar en liten lur, och thomas kan vara inne och se sina bilprogram så länge, så jag lär inte bli saknad! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar