måndag 25 januari 2010

trött idag

oj när ska det vända, så jag blir lite pigg igen? för det känns inte ok att gäspa så tårarna sprutar dagarna i enda, nu när jag är ledig och allt! känns som jag har vadd i hela huvudet.
Har i alla fall varit hos veterinären idag, igen, med volga denna gång. den här gången blev det tandsten som skrapades, utsida, insida, och alla sidor. de blev så vita och fina, grymt bra blev det! hon e ju så jobbig att skrapa själv, då hon rycker hela tiden, och tycker jag är världens värsta monster efter vi är färdig. men nu fick hon sova lite, och maria tog bort all äcklig tandsten med en väldigt trevlig manick! :) hon hade väldans mycket, speciellt på insidan av tänderna, och det är inte så lätt att få bort!
kostar 1050 kr, klart värt det tycker jag, så ens kära vovve får ha tandhälsan kvar i många år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar