onsdag 27 januari 2010

vad har jag gjort ikväll?

vad har jag gjort ikväll, på min lediga kväll?
började med att natta lillgumman, gick kanonbra, hon var trött, och somnade efter hon lekt i sängen en stund. (som vanligt- världens lättsammaste och härligaste barn!)
sedan pratade jag med min kära vän veronica till telefonen gav upp, och fick slut på batteri för ikväll:) kom på att jag missat house på canal plus, men äh, vad spelar det för roll? klickade runt på internet, hittade utbildningen jag ska söka till hösten, chattade lite på facebook, oj, nämnen just- paradise hotell börjar ju nu:):) kvällen har gått såå fort, men det har varit härligt, vovvarna har myst i soffan under filtar och kuddar. nu kommer snart kärleken hem, då ska vi fika lite varm choklad som jag har "lagat".

Vad har ni gjort ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar