torsdag 7 januari 2010

piggelin



ikväll har jag varit på nattmöte på jobbet, lite nya saker, men det mesta det man redan vet! :) men så är det. tycker man ofta blir "dumförklarad" på dessa små möten, då man får lära sig saker man gör så gott som varje dag, och har gjort i flera år, och att det är en självklarhet. men, tydligen märks det inte, eftersom man får lära sig det igen!

idag pratade jag med en valpkurs-deltagare, och telefonen bara DOG. verklgen, den går inte att starta, inte att ladda ingenting! har jag pratat ihjäl telefonen måntro? ska in och lämna in den på phonehouse imorgon, den är ju försäkrad, och inte så gammal!
har även kikat på en ny telefon, nu när jag ska byta till telia från 3, kanske blir en sånhär? eller vad tror ni?Det är en samsung, och jag vet inte om jag vill ha en sån! men den ska ha bra kamera, vara bra att surfa på, har operativsystemet Android och håll i er- det går både att smsa och ringa oxå! :D den verkar bra i alla fall, men jag har ju haft sonyericsson sålänge jag minns! ;)
ska man överge det kanske? tror det i alla fall! :) måste testa något nytt nångång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar