torsdag 19 november 2009

Äntligen torsdag!!

Nu har jag haft klart veckans kurser, härliga gäng det är allihopa. Konstigt hur grupperna skiljer sig så mycket åt! Idag var det dvärghundsgänget, jätte trevliga hundar och hundägare!
Man lär sig så mycket hela tiden, och känner att jag ska omstrukturera kurserna nu under juluppehållet, så de blir ännu bättre.
I natt är sista natten, sedan ska jag ha en välbehövd ledighet! Ska få besök av ev valpköpare i helgen, en jättetrevlig familj ifrån vilhelmina i helgen.
Vi är även Hundvakt till boss från a-kullen, hans familj kommer hem på lördag, så tills dess ska jag rå om honom lite :) mysigt att ha min egna valp på besök, som jag fött upp alldeles själv! :)
Nä nu ska jag fara bort till macken, och lösa av stig lite tidigare än vanligt. Igår var jag sen, så är skyldig honom det!
Kram på er, godnatt! Blir ni hungriga, vet ni var jag finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar