fredag 13 november 2009

Uppe med tuppen

Idag tyckte Tilde att det var dags att kliva upp redan kl 5. men jag gick och la mig redan när jag kom hem efter kurserna igår, och var inte speciellt trött- så det passade mig bra! vi satt och åt lite yogurt och tunnbröd, gott! Sedan lekte vi lite med sin födelsedagspresent - bil, med ballongerna från hennes kalas (sant- de håller fortfarande!)
Nu har hon lagt sig för lite vila, så jag har typ veckans första ostörda tid vid datorn! Nu kan man facebooka, kolla kompisars hemsidor och blogga, utan stress! :) Hundarna har sovmorgon med husse, så helt själv vaken är jag faktiskt!

Igår skrev jag att jag och thomas skulle få två lediga dagar tillsammans, och ja, det var för bra för att vara sant! hade glömt att han skulle åka iväg och hjälpa sin pappa i stugan idag. men, jag är i alla fall ledig, och ska mysa med tilde hela ledigheten i alla fall!

På söndag kommer nog en valpköpare på besök, då valparna har blivit 4 veckor.
hon och hennes sambo ska kika extra på hanarna, då de vill ha en av dem.

Nä nu ska jag slänga mig i soffan, och faktiskt kika lite på missade program på play-kanalerna. nu när man jobbar så hinner man inte med det där med tv-tittande!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar