tisdag 17 november 2009

Mätt i magen, nu sova lite mer!

Åh vilken lyxig tisdag! Lena har varit här och lagat mat åt mig, med medföljade efterrätt. Så skönt när man är trött så man inte orkar någonting! Blev inbakad kassler med ris, och hallon till efterrätt. mums! Blev givetvis mycket valpmys oxå, de har blivit riktigt tuffa och frammåt små kottar.

Har skickat in pappren till SKK idag, skönt att det är gjort, då är det bara att vänta på stamtavlorna. Blev namnen -Bonanza -Bonaparte -Bonaventure -Bonafide -Bonavita.
Efter pappa Bon-Voyage.

Nog för att jag är trött, så går det inte över huvud taget att jämföra med hur jag har mått i någon vecka, det verkar ha vänt! till det bättre! men, nu ska jag gå och sova, så jag inte känner mig som ett vrak i natt! :D

Natti Natti kära vänner! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar