måndag 16 november 2009

Cindy Crawfords rynkcreme!

Jag börjar vänja mig att vara vaken före tuppen, och är inte alls lika trött nu som jag brukar vara på morgonen, idag vaknade jag till och med före tilde, och låg bara och väntade på att snart vaknar hon. jättemysigt att ligga och lyssna hur hon låter, hon pratar lite, piper lite och låter att mysa riktigt. Tills hon vaknar, då ska man UPP på samma gång.
Vi brukar äta frukost till tvn, men inte ens fyrans nyhetsmorgon har ju startat då,och då är det tv shop och andra inteligenta program som gäller. Idag tittade jag på någon antirynkcreme som Cindy Crawford är ansikte utåt för. man fick bla se bilder på henne när hon var 28, och nu när hon är 41, och det var verkligen ingen skillnad. Och det var ju pga denna fantastiska creme. Men, om det nu skulle finnas sånna supercremer, hur kan då alla plastikläkare i usa bli rika på att hjälpa avdankade supermodeller ? det lär ju vara något annat än den där cremen som gjort att hon nästan har mindre rynkor nu 13 år senare, och smalare näsa, fylligare läppar osv..
Ja, vad vet jag, kanske är det någon otrolig creme, men kanske troligare ett bra sätt att tjäna lite extra kosing för fd supemodellen, så att de där rynkorna kan försvinna något år till! (och inte med cremens hjälp på förstås!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar