onsdag 4 november 2009

Tänkte lägga in ett par söööta bilder på puppisarna. De växer så det knakar, nu börjar de bli riktigt aktiva små kottar oxå- lite roligare, även fast de är sååå bedårande när de är små...

Hoppas att jag hittar bra hem till dem, ett hem känns som klart- en jättegulligt par ifrån Sundsvallstrakten ska ha en av hanarna, troligtvis. Annars vet jag inte, finns folk som är intresserad och har hört av sig, vilket är jättekul, men vi får se.

Ikväll ska jag ha 2 kurser, skulle kännas kanonbra om jag var lite piggare och mer "på" men har varit trött och slut hela veckan. Visst, jag har jobbat, men beror det verkligen bara på det? Kanske har fått en släng av thomas och tildes förkylning, trots att jag annars mår väldigt bra.
Kan kanske bero på att jag inte jobbat något de senaste året också- och att man inte är van riktigt att vara vaken hela nätterna! Och när jag kommit tillbaka till jobbet känns det lite konstigt, dels har jag lite skuldkänslor mot tilde- känner mig inte riktigt som en bra mamma när jag jobbar (jaaa jag vet man måste jobba, och de tar ingen skada av det, men känns jobbigt ändå!!) och dels att inget på jobbet verkar ha hänt - har ändå varit borta lite mer än 1 år, nästan 1,5 år... samma folk (på gott och ont ;) ) samma skämt, samma dressingar i frenchbrödet, samma diskussioner.... känns som man bara har varit borta ett par veckor!
Så jag är ju liiite sugen på att göra något nytt, utvecklas lite som människa! :)



Har ni sett någon så söööt tidigare!?! ;)
Den svarta lilla hanen, 2 v. gammal .

4 kommentarer:

  1. Åh! Den lilla svarta kan du packa ner och skicka hit till Nelly o Orca! :)

    SvaraRadera
  2. Nej men vilka söta... Vill ha!!!

    Jag mådde inte bra de första månaderna när jag började jobba. Jobbade bara 2dar/vecka men det var nära att jag stannade hemma istället.
    Det blir bättre. Efter att tag när man såg att allt rullade på bra så var det kul att vara tillbaka. Samtidigt skönt att komma ut lite.
    Fast det underlättar nog om man att ett jobb där man stortrivs.
    Kram på er. Nu kan jag följa er oftare när jag har den rätta adressen! //Annika

    SvaraRadera
  3. Linda: Jag packar ner honom i ett paket och skickar den till borlänge bums! :D

    Annika: Jaaa jag får väl se hur det blir om ett tag....

    SvaraRadera
  4. Super söt!!! Lika söt som Lukas ;) Kram//Sara

    SvaraRadera