torsdag 12 november 2009

Jobbat färdigt mina 4 nätter!

Nu är äntligen mina 4 nätter genomförda, YES!! Fast inge sova har det blivit idag.
blir en stooor burn på vägen in istället! :P Vad gjorde jag innan jag upptäckte de i mitt liv?!
Hur såg mitt liv egentligen ut innan???!!! Nej, kasta ut chisan och skräp, och ta till det som faktiskt hjälper: den stoora versionen av BURN.

Ikväll är det valpkurs på schemat, 5 härliga små valpar ska gå sin andra lektion hos mig. Kul ska det bli, en mysig grupp av smååå vovvar. (dv. schauzer är nog den största hunden, igår var det både st bernard och vita herdehundar på kalendern! :))

Imorgon och på lördag är jag och thomas ledig båda två---samtidigt! när hände det senast?
Vet inte vad det ska bli, men skönt att i alla fall bara ta det lugnt och vara hemma tycker jag!

Nu, sova ett par timmar, sedan bär det iväg till stooorstan för kurs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar